dimecres, 25 de juliol del 2012

SANT PAU DEL CAMP

Sant Pau del Camp, apunt ràpid fet amb aquarel·la a partir d'una fotografia tirada amb el mòbil. 

Estreno amb aquest apunt una Moleskine per aquarel·les de 13x20 que em vam regalar i que em sembla que dedicaré a temàtica barcelonina.



SANT PAU DEL CAMP

La història passa, passen les tragèdies,
els records i els infants sense records,
l'esperança, amb vestit de ballarina
i la falsa tendresa d'uns nous horts.

A sota meu reposen ossos savis,
gent que va viure i que va treballar,
el claustre s'abalteix, dorm la misèria,
esclata un amor nou en un llindar.

Tot sembla antic, l'indret, el monestir.
Res no es etern, tot neix i tot té fi.

Júlia Costa, poemes inèdits (Barcelona)

2 comentaris:

  1. Quin poema, Júlia, i quina lectura tan personal del monestir. Jo vull anar veient aquesta Moleskine, que m'agradaria que omplissis amb pintures i els poemes que les complementen.

    ResponElimina
  2. Gràcies, Eastriver, a veure si tinc prou constància.

    ResponElimina