dilluns, 19 de juny del 2017

TREBALL FINAL DEL CURS 'DIBUIXAR AMB ELS SENTITS': LA FARIGOLA


La darrera part del curs 'Dibuixar amb els sentits' la vam dedicar al sentit de l'olfacte.



Jo vaig triar l'olor de la farigola. El treball el vaig presentar en una capsa, a l'estil dels llibres d'artista, en un plegat en acordió.

Vaig triar diferents fragments de textos d'autors diversos, d'alguns poemes meus i també dites i frases fetes sobre la farigola.












Al final, al costat del fragment de 'Incerta Glòria' en el qual es parla de l'olor de la farigola, identificada amb l'esclat republicà del 14 d'abril de 1931, vaig incloure dos sobrets amb els textos sencers, dels quals havia extret els fragments.



Les companyes i el company del curs van realitzar veritables obres d'art. Hem estat poca gent, però molt ben avinguda. Un curs inoblidable, d'aquells que et sap greu acabar. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada